Post by vercborhhartiolows on Feb 15, 2022 19:40:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
Roligt när man kör matcher. Men inget att göra.
Det här spelet är coolt det släpar lite men det är coolt tycker jag även om du borde lägga till fler karaktärer
Det här spelet är så bra. Den har inte för många annonser och inte heller för många. Det har mycket bra grafik, och det är överlag ett bra spel.
Stealth Master: Assassin Ninja פעולה vfw
Verkar kul. Fick spela 5 sekunder av spelet innan det kraschade. Nu kommer den inte ens öppna. Kraschar omedelbart. Jag är säker på att det är ett roligt spel men jag kan tyvärr inte ta reda på det.
Bra spel men ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER! Bokstavligen annonserar varje steg och spelet ljuger också om nya sannolikheter i droppar. Det blir 60-70% och av 10 har jag inte fått någon. Inte ens ett alternativ att köpa något för att bli av med annonser. Bra spel men så många annonser är skräp och gör spelet ospelbart i mer än 5 minuter eller så.
Det är ett roligt spel visst jag dör och tilläggen är MÅNGA Men jag gav det ett försök men det är så tråkigt 😴 😐 😪 och gillar vad
Roligt spel men när det ger dig möjlighet att titta på en annons för att få en belöning är det en öppen/stäng-annons som inte utlöser belöningen. Du behöver en videoannons för att utlösa belöningen och de är sällsynta.
Spelet är fantastiskt men ända sedan den nya uppdateringen, varje gång jag försöker öppna appen, är det bara en svart skärm. Vänligen fixa detta så att det inte blir ett utbrett problem.
Bra spel men mycket reklam. Jag är inte säker på om det bara är min tur men jag har tittat på en video varje gång efter en boss för att vinna skinnet och jag har aldrig vunnit. Jag tvättade alla tre videorna varje gång och med de sex bossarna jag har dödat har jag aldrig fått ett annat skinn.
Alldeles för många reklamannonser... Jag kanske faktiskt skulle gilla spelet och behålla det längre än 5 minuter om det blev sååååå många annonser. JESUS, så många annonser, efter varenda sak du gör. Synd.... Verkade kul i början.
Bra spel, mycket beroendeframkallande. Hoppas bara att det inte fortsätter att krascha som det gjorde när jag laddade ner det första gången.
Rörelsen är verkligen tight. Fysiken och effekten av ditt vapen gör att varje dödande känns tillfredsställande. Det känns ärligt talat bara riktigt bra att spela. Men jag kan inte rekommendera det på grund av - vad mer? Annonser 🙃 det finns en blekad butiksikon som säger "kommer snart" så jag antar att de kommer att lägga till alternativet att köpa upplevelsen utan annonsavbrott i framtiden. Jag gissar att butiken också kommer att lägga till en rad andra IAP:er som kommer att gå upp till $99. Snälla sluta skapa sådana här spel.
Stealth Master: Assassin Ninja
Det här spelet är hemskt det spelar alltid cookie Rush lägger till om du inte vet vilken cookie Rush är du borde spela det är ett roligt spel men det spelar alltid en cookie Rush lägger till och när du är klar med tillägget får du inte pengar Jag har laddat om det här spelet 15 gånger men det fungerar fortfarande inte snälla om någon läser detta eller om skaparna av stealth Master läser detta snälla sluta sponsra cookie Rush!!!
Jag älskar faktiskt inte smygdödande spel så det kanske är jag som överanalyserar det här spelet, men jag älskar det här spelet och företaget som gör dessa mobilappspel som träffas på en induktion som är riktigt jävla bra, särskilt deras sniper-spel Jag har det också Jag vill bara säga att det här är ett fantastiskt mobiltelefonföretag även om det inte är som grafik i toppklass, det är bara du vet om karaktärer som ser ut men det är okej spelet är bra att spela är bra det suger du i jag brukar spela det här i tre dagar
Skulle vara ett bra spel men att få folk att titta på en annons efter varje rum är alldeles för överdrivet. Slå tillbaka de påtvingade annonserna och folk skulle vara mer benägna att titta på dem för extra byte.
Reklam var tionde sekund. Håll er borta!
Ett bh spel bh efekter
Fantastiskt spel, men förhållandet mellan annonstid och speltid är helt fel. Jag spenderar lika mycket tid på att titta på annonser som på att spela. Kanske kan du visa en annons varannan nivå istället?
Jag såg varje annons, men problemet är att när jag kommer in i spelet kom några meddelanden och jag gillar dem inte, det är problemet, förutom att det är ett bra spel 🙂... Det var därför jag tog bort det 🙂
Superbh
Spelet tar FÖR lång tid att ladda!!!! Jag har väntat i två minuter i sträck och den laddar fortfarande!!!! Vänligen fixa
Sopor. Tvingar dig att tillåta personlig information för riktade annonser. Spelade också 90 sekunder innan den fastnade och laddade en tom annons.
ALLT för många annonser. Nivåerna är cirka tio sekunder, med en annons på 15 sekunder mellan varje.
Jag älskar det här hårda spelet som vissa säger att det är svårt men de är bara inte så bra och du borde ladda ner det här och det är också bra om det finns en annons efter varje nivå. Spelet är bra men lägg till fler saker.
Bra spel och svin kul och kan ni prenumera på nerooreo
Ett annat add bombning spel. Ladda inte ner
roligt spel, men varför be någon att betygsätta spelet precis på den första nivån? var är statyläget som visas i tillägget?
Jag gillar verkligen det här spelet, du dödar killar och du kan gömma dig bakom saker och du kan välja mellan 3 saker för att hjälpa på en nivå eller bara få pengar.
Älskar det, sällan är det glitchy och spelet är fantastiskt men när du försöker köpa saker är de väldigt dyra så det enda jag skulle ändra är det. Och som ingen tillägg också fantastiskt
Det här spelet är så roligt och det är så coolt att det får dig att känna att du är den riktiga lönnmördaren, det är alldeles för roligt att sitta och göra ingenting vänta inte installera den här appen just nu, ingen väntan, så kul!😀😂💩 🥋🥋🥋😀😀😀😀😀😀😀😁
Kul men alldeles för många annonser och inte ens ett sätt att inaktivera dem genom köp. Ett fatalt fel
Jag tycker det är bra för man ska smyga tyst.
Det här spelet är väldigt roligt, och det har en grund för ett riktigt bra spel. Men två stora brister, som båda är relaterade. En är annonserna. Efter varje nivå måste du gå igenom en annons. De är korta men det är irriterande att du träffat en efter varje nivå. Och den sista är att nivåerna är väldigt korta. Max tre till fyra vakter, som är ganska blinda för vad du gör. De har en bra idé här för alla fans av hotline miami, men de två sakerna hindrar mig från att njuta av det.
Assassin's Creed: Origins Systemkrav · State of Decay Systemkrav · Styx: Master of Shadows Systemkrav · Styx: Shards of Darkness Systemkrav · Dishonored Systemkrav
No Humanity - The Hardest Game Zręcznościowe jhb
Avinstallerad eftersom annonserna är overkliga. Seriöst en annons mellan VARJE hisstur OCH början och slutet av varje nivå. Sedan blir du lurad för att du tittar på annonser för att låsa upp karaktärer när de inte ger dig belöningen för att du tittar på samma annons om och om igen.
Det här spelet har mycket potential men misslyckades med IMO. Mekaniken är bra och nivådesignen är ganska bra, men det finns ingen riktig progression. Alla karaktärer du kan köpa är bara omskinnade versioner av originalet (förutom den allra sista) och efter en liten stund börjar nivåerna bara upprepa sig. Alla chefer är också identiska. Om spelet var mer varierat och svårare skulle jag gärna betala för en annonsfri version, men det föll liksom platt.
Inget stationärt styralternativ. Du kan inte välja spelläge eller återbesök (enkla linjära spelkartor). Annars är det här spelet väldigt enkelt och smart roligt! Det finns ett par varianter med spelet, så att spela blir inte tråkigt.
Behå!
Nja
1. Bad om betyg efter 1:a handledningsnivån i försök till bra recension innan: 2. Visar annonser på varje nivå där varje nivå är ungefär en minut eller mindre. 3. Ovanpå våningsplanen är varje "butik" annonsfinansierad också för att främja en "se för att vinna"-mentalitet. Huvudpunkten för många annonser för ett så enkelt att spela spel.