(Android) LAYTON\u0027S MYSTERY JOURNEY – Beginpakket cheat code meer punten
Mar 5, 2022 11:54:23 GMT -5
Post by holdsebolcape on Mar 5, 2022 11:54:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ LAYTON\u0027S MYSTERY JOURNEY – Beginpakket ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LAYTON\u0027S MYSTERY JOURNEY – Beginpakket IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer punten ▞▞▞
▞▞▞ LAYTON\u0027S MYSTERY JOURNEY – Beginpakket 2022 version ▞▞▞
Crash en afval
Ik heb het eerste hoofdstuk gespeeld, het was geweldig. Ik denk dat de prijs hoog is voor een klein verdomd Android-spel, dus ik wacht op de switch-versie
Mooie grafiek. Uitdagende/creatieve raadsels. Zelfs de dialogen waar mensen over klagen zijn echt plezierig. Het is leuk om te spelen!
beweert dat mijn telefoon is aangepast en niet kan worden afgespeeld
Veel, veel, veel te veel dialoog. 10 minuten in en nog steeds het lezen van onnodige praatjes over niets. Ga naar het einde einde laat me wat puzzels spelen!
Bonne "suite" de professeur Layton qui est malheureusement payante.
Leuk spel om te spellen maar omdat je na de eerste missie al verplicht woord ervoor te gaan betalen en ook niet meer verder kunt spellen krijgt het maar 1 ster.
Ik werd eerlijk gezegd moe van alle dialogen. Ik wil gewoon het spel spelen en kon niet eens bij het hoofdgedeelte komen, ook niet overal. Hoe iemand dit ooit speelt weet ik niet.
Wat is er mis met dit spel? Het duurt een eeuwigheid om zelfs maar te beginnen met spelen, dwingt je om een account bij hen te hebben om de staat te kunnen redden, onzin eindeloze schermen... Gewoon ontmoedigd om het überhaupt te gebruiken. Ik vraag me af wat de hele buzz erover is.
het is voor kinderen, het is nogal kinderachtig en het verhaal is te eindeloos...ik werd ziek en verwijderde het dezelfde nacht ... niet echt zeker hoe dit leuk is voor iemand
kan niet eens iets doen. zwart scherm.
Betaalde voor de eerste 2 hoofdstukken, voltooide ze en ging betalen voor het 3e hoofdstuk en al mijn gegevens zijn verdwenen! Inclusief waar ik voor betaald heb!
Death Worm™ Arkadne igre ewa
ik hou van
Zal niet eens werken
Dit spel ZUIGT. Ik ben dol op Professor Layton en heb alle DS-spellen voltooid, maar dit is gewoon te veel kletsen en nauwelijks raadsels, plus de raadsels zijn allemaal saaie wiskundevragen. Zou niet betalen voor de volledige game.
Kan niet mijn net betaalde zaakverzameling 1 spelen hoe komt dit?!
Het is geestverruimend.
Jezus huilde. Hand bezeerd van gewoon proberen door te klikken naar een daadwerkelijke gameplay. Opgegeven
Zoals iedereen zegt, veel te veel dialogen die je niet kunt overslaan, dus constant op het scherm tikken om er zo snel mogelijk doorheen te komen om uiteindelijk bij een puzzel te komen die je kunt spelen. Zelfs dan zijn er maar een paar en ze zijn vrij eenvoudig. Dialoog verpest absoluut de hele game en weerhoudt me er nu van om een van de andere niet-gratis games te proberen uit angst voor hetzelfde.
Werkt niet
Geweldig
Te veel dialoog!! Meer dan een uur in en slechts op 4 (zeer eenvoudige) puzzels. Saai!
Duim omhoog want ik hou ervan
Het is een goed spel, maar je krijgt maar één hoesje gratis en dan verwacht je meer dan £ 5 te betalen. 49 voor elk van de gevallen achteraf, wat nogal duur is!
Ik heb dit gedownload omdat ik in het verleden van de Layton-serie hield. Na het afronden van de eerste case kwam ik erachter dat alle andere cases gekocht moeten worden... Game verwijderd. Misschien een premium-versie maken met alle functies ontgrendeld.
Ok mensen kalmeer het is een visuele roman, wat betekent dat het veel tekst zal hebben. Met dat op die manier ben ik misschien een beetje bevooroordeeld, maar dit spel is geweldig ja, dit is maar een demo, maar ik raad de volledige versie ten zeerste aan, de personages zijn cool, de dialoog is grappig en de mysteries zijn leuk om op te lossen. Deze spellen zijn niet voor iedereen, maar als je een fan bent van Ace Attorney of Danganronpa, raad ik het ten zeerste aan
De humor vertaalt zich niet al te goed, en de woordspelingen zijn behoorlijk ham-fisted. De eigenzinnige verhaallijn is geloofwaardiger, in ieder geval gezien het luchtige karakter van deze serie, en ik ben super blij dat Alfendi niet opnieuw is verraden. Vingers kruisen voor een Mystery Room 2 ergens in de toekomst.
Ik hou echt van alle Layton-spellen en heb gewacht op een nieuwe die uitkomt!
Geweldig spel
Goede puzzeloplossende ervaring
Ik had zelfs geen toegang tot het spel omdat het me vertelde "mijn telefoon is geroot of gewijzigd", hoewel het gloednieuw is
gewoon oke
Het is lang geleden dat ik een Layton-spel heb gespeeld, maar deze demo/eerste case was precies zoals ik me herinnerde. Mechanica zijn heel goed overgegaan op telefoons van de ds en speelden heerlijk op mijn moto g7 power. Degenen met kleinere schermen kunnen moeite hebben.
Als je het leuk vindt om veel tekstballonnen te lezen, dan is dit het spel voor jou! Ik werd het na een paar minuten beu.
Dus dit kan maar beter de moeite waard zijn, het kostte maar een uur om te downloaden. En 18% batterijvermogen.. Ik zal het spelen en zien hoe het gaat
Lieve en schattige eenvoudige hersenkrakers
Geweldige franchise, maar nu op mobiel.